Aika slungi olo! On vuosi 2009, kädet täristen huippaa. Naseva hetkiset, ku otan kaltevalt henkkoset. Jäbät on ihan vitun sekasin, Jupin vetäny jo pari tärskyy liikaa. Flindaa viinaa kurkust alas ja tuntuu helvetin helpolta. Helppo ottaa lisää! Ei enää tunnu missään. Padas pärisee, ja ongelmat on unohtunu täysin. Tää ilta on frendille! Frendille, jota kutsuu ens viikosta lähtien valtion hoiva. Kaikki on tänään kunnosa! Huomen kaikki on toisin, mut sitä ei stressata...

Oli helvetin sekava päivä! Oltiin viimesii hetkii yhdes, koko posse. Sen jälkeen nähny ihan koko köörii tääl täl tavalla, mut tavallaan aika hyvä asia. Selvinny aika vähäl, kaikest mitä kokenu. Yks pieni paska opetti, et kaikki vois olla paremmin, mut nyt mietin et onks se niinkään? Oon täl toisel puolel tätä ''kaitaa'' Oon kaidalt tieltä karannu, mut oon palannu! Niin mikä mä oon? oonko mä hyvä vai paha ihminen? Musta ihmiset puhuu hyvällä, mut sit seläntakana kuulen sen pahan ja kuin koen paskana kaiken! Olisin valmis vaikka tappaa ihmisii, siit et ne tajuis olla hiljaa, mut ei oo mun tapasta tai mun luonne. Lyödä voisin! Mut samal ku kaikki vanhatki ystävät on vanhoi sellasii, niit ei lyödä vaik kuin ne tekis miten paskasesti. Arvostusta vaan annan.

Oon ongelmii täynnä, mä okei nykysin myös siltä näytän. Oon vitusti ottanu flindaa ja vipannu sekavii settei. Rauhottunu taas, mut miten pitkään täl kertaa? Välil kelaan et olis hyvä vaan ottaa niskasta kiinni ja rauhottuu, mut sit tulee jotain paskaa niskaan, ja tekis mieli vaan mennä ja vetää rännist alas vähän kaikkee. Esimerkkinä eilen faija soitti ja sano et tarvii puhuu. Mistä se puhuu haluskaan? Menin sit faijan luo, tää alotti suoraan huutamaan. Se huus ihan tolkuttomista jutuista ja keksi uutta ja uutta. Tuntu niin pahalta, tätä se on aina ollu, pienest asti se on huutanu mulle ''kun pitäs puhuu'' Tätäkö se on se yhdessä puhuminen? Puhunko mäkin ystävilleni tällee? Entä sille lapselle? Puhusinko mä omalle lapsellein tollee? En haluis ainakaan! Mut oonhan mä todennu, ei se omena kauas puusta putoa...