Oon onnellinen, toisinaan taas hyvin surullinen. Oikeestaan mun ajatusmaailma ja mielialat heittelehtii ihan sairasta tahtii, välil mietinki et miks mä oon tällänen?  Tuntuu ihan sairaalta, tai oonko mä sitten oikeesti sairas? Tänään ku kotiin pääsin, ja laiton valot pois ja avasin koneen, alko vaan tulvii kyyneleit. Nyt oon itkeny jo pari tuntii, eikä se edes lakkaa, mä vaan itken. Tuntuu ihan tuskaiselta kun ei edes tiedä miksi! Päivä nyt on ollu mitä on ollu, mut nähny frendei ja se on ollu oikeesti tosi ihana asia! Tupakkaa taas meni pari askii ku vitutti ja stressas koko päivän, mut sit ku se mitä piti päiväl tapahtuu, piti yht ihmist nähä nopeesti ja selvittää välejä, niin se ei sit ilmestyny paikalle, ja noh. Mä en muuten mut sen takii jätin menemättä lenkille tänään. Mikä oli jo aika iso henkinen kolaus, ku koittaa oikeesti ryhdistäytyy.

''Tarina tää, on ollu aina rankka matkan pääl/
Voiko voittaa? Kun puolet matkal jää/
Tarinan pää? Missä on paikko johon jään?/
Mä oon se mies, joka on heikoi jääl/
Tyyli ja taito hukassa, mä oon pulassa/
Mä en enää yhteen hiileen toisten kanssa puhalla/
Oon voimaton! Missä mun voimat on?/
He-He-HEI! Missä mun voimat on?/''