Tuli taas avauduttuu väärälle henkilölle, ihan turhaan ja se ei tunnu hyvältä. Kaikkee ei tarvi kaikkien tietää, kaikeen ei kaikkien tarvis edes nokkaansa tunkee. Oon ehkä helppo uhri siin et ku jankuttaa tarpeeks niin kerron kyl omat juttuni, mut samal onks siin järkee? Onks jengin oikeesti pakko tietää, mitä mä oon taas toilaillu, ja et mitä vittua tarkotin paril lauseel. Okei! On juu! Kyllä se on niin! Ja en vittu tiiä miks! Miks se kävi niin ja miks unohtu jotain! Ja et miks mä oon typerä! Enkä kans tiiä et mikä idea siit olis sit muille kertoo! Kun en haluu et ketään tietää! En haluu et parhaat kaverit, porukat sun muut tietää! Jo muutama siit tietonen, muutamalle kerroin ! Mut yritän rauhallisesti eka arvuutella et onks tää sit ''virallista virallista'' Ruikutan lääkäris käyntii etc... Mut onks se sit fiksuu? Koen itseni hyvin lapsekkaaksi tässä vaiheessa! Vastuuta en halua ja pakenen todellisuutta joka helvetin hetki! Mut eiks täs vaihees se oo fiksuu? Ku jatkuvasti mietin itsemurhaa, oon ajatellu ihan sairaan monta tapaa tappaa itteni, (yrittänykin jopa monta kertaa)  Tiedän niinku monet sanoo, et jos kanttii olis ollu, niin olisinhan mä jo onnistunu. Mut aina se jää johonki juttuun. Pariin otteeseen se on kyl jääny ystävään. Ystävä jotenkin viel onnistunu pelastaa. Ei se hyvält tunnu! Ku haluis vaan kuolla ja unohtaa murheet! En siks et nyt jotain hassua sattu! Vaan ku tätä mun elämä on ollu jatkuvasti! Ihan kokoaikasta paskaa! Frendit ei sitä ymmärrä! Kun ne halveksii ja puhuu paskaa seläntakana! En mä edes haluu et ne välittäs musta! Koska sillon mun lähteminen ei edes tunnu niis paskanvertaa! Oon oikeestaan ehkä hiukan ilonen ku tekisin niiin et ne kaikki halveksis ja vihais! Mä jopa yhten päivän yritin sitä! Olin aika paskamainen kaikille, ja ku näin parii frendii vastaan tulevan, en moikannu, vaan olin ettei vittuakaan kiinnosta... Eikä kyl sillon kiinnostanu, oon liian kylmä enää välittääkseni! Oon sairas! Mut myös vitun oikees, ei mul oo syytä elää... Oon opetellu tätä kuolemaa jo tarpeeks pitkään.